Terveisiä lomalta!

Olen monena vuonna saanut pitää lomani näin elokuun alussa. Lapsettomana tämä on tuntunut olevan hyvä ratkaisu, etenkin kun loma osuu juuri siihen ajankohtaan kun koulut ovat alkamassa.

Loma on minulle mahdollisuus rentoutumiseen ja siihen, että ehdin tekemään sellaisia asioita, joihin ei vaan aika kunnolla riitä työpäivän jälkeen. Niin ja ennen kaikkea lomalla saan ja ehdin viettää aikaa mieheni kanssa. Normaalisti kun hyvällä tuurilla ehdimme päivän aikana edes näkemään toisiamme.

Nyt olen lukenut kirjoja enemmän kuin pitkään aikaan. Toki olen kesän aikana ehtinyt lukemaan reilusti, mutta nyt tuntuu, että olen tämän viikon istunut nenä kiinni kirjoissa. Vajaassa viikossa kolme luettua kirjaa ja vielä on kamala palo lukea lisää, mutta lukeminen loppui kesken. Pahus. Nyt pitäis yrittää olla sosiaalinen, mutta en malttaisi millään odottaa, että pääsisin hakemaan outolintu-sarjan viimeisen osan suomalaisesta.

Noh jatkan lomailua. Johan tässä on ehditty viikon verran olla kaikessa rauhassa ja tehdä vaikka mitä. Palailen taas jossain vaiheessa tänne blogin puolelle ja kerron siitä, miten meillä on täysin terve koira, loman tekemistä ja tietenkin loman lukulistasta tarkemmin.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Vadelmapuska parvekkeella - Parvekekasvatusta

Apua! Suodatinpussit on loppu!

Apua! Talossa on allerginen koira!